معرفی دو محصول جدید سپیدار:
- زیرسیستم سفارش کار چندمرحلهای
- برنامهریزی سفارشات
امروزه با رشد و توسعه واحدهای تولیدی، نیاز به نرمافزارهای پیشرفته و ابزارهای کاربردی برای مدیریت بهینه فرآیندهای تولید بیشتر احساس میشود. سپیدار سیستم در پاسخ به این نیاز، دو محصول جدید را به راهکارهای خود افزوده است: زیرسیستم سفارش کار چندمرحلهای و زیرسیستم برنامهریزی سفارشات. این دو زیرسیستم، طراحی شدهاند تا شرکتهای تولیدی با هر اندازهای بتوانند برنامهریزی بهتری در امور تولید، سفارشات و مدیریت منابع خود داشته باشند.
زیرسیستم سفارش کار چندمرحلهای
این زیرسیستم ویژه شرکتهایی است که فرآیند تولید آنها پیچیدهتر شده یا در چند مرحله انجام میشود. قابلیتهای مهم این محصول عبارتاند از:
- تعریف فرآیند چندمرحلهای تولید: امکان ثبت و مدیریت تمامی مراحل مختلف تولید، از مواد اولیه تا محصول نهایی و کنترل فرایندها.
- ثبت سفارش بدون نیاز به فرمول از پیش تعیین شده: نیازی نیست برای هر سفارش، حتماً فرمولی از قبل تعریف شده باشد و اپراتور میتواند متناسب با سفارش جدید، اطلاعات را وارد کند.
- ویرایش فرمول حین ثبت سفارش: هنگام ثبت سفارش جدید، میتوانید فرمول تولید را متناسب با نیاز یا خواسته مشتری تغییر دهید.
- ثبت سفارش بر اساس پیشفاکتور مشتری: ارتباط آسان با سیستم فروش و ثبت سفارش دقیق بر اساس پیشفاکتور.
- کنترل مواد اولیه جایگزین: اگر مواد اولیه اصلی موجود نبود، زیرسیستم امکان انتخاب و ثبت مواد جایگزین را ارائه میدهد تا روند تولید متوقف نشود.
- پیشبینی تولید بر اساس موجودی: قابلیت پیشبینی اینکه براساس مواد اولیه یا نیمهساخته موجود، چه میزان امکان تولید وجود دارد.
- ردیابی در سفارشها: امکان ردیابی سفارش کارها در مراحل مختلف از طریق فرمهای اختصاصی در نرمافزار.
- نمایش موجودی به تفکیک انبار: مشاهده دقیق موجودی مواد اولیه و کالای نیمهساخته در هر یک از انبارها برای برنامهریزی بهتر.
- مدیریت ضایعات غیرعادی و هزینههای غیرمستقیم: امکان ثبت ضایعات تولید و هزینههای غیرمستقیم مرتبط با هر سفارش برای کنترل مالی دقیقتر.
زیرسیستم برنامهریزی سفارشات
این زیرسیستم ابزار مدیریتی قدرتمندی برای نظمدهی به برنامه تولید و سفارشها است. امکانات کلیدی آن شامل:
- برنامهریزی تولید: تعریف و مدیریت زمانبندی شروع و پایان هر سفارش تولیدی طبق ظرفیت کارخانه و توافق با مشتری.
- گزارشگیری چندبُعدی: استخراج گزارش از برنامه تولید براساس محصول، مرکز هزینه، مشتری یا پیشفاکتور جهت تحلیل و تصمیمگیری بهتر.
- بررسی وضعیت سفارشات: مشاهده و پیگیری سفارشات با توجه به تاخیر، مطابقت با برنامه یا جلوتر بودن از برنامه برای جلوگیری از اشکالات یا درخواست بهموقع منابع.
- جابجایی آسان سفارشات: امکان جابجایی سفارشها چه بهصورت انبوه و چه تکی، برای چابکی بیشتر در برنامههای تولیدی.
پیشنیاز ها :
توجه داشته باشید که برای استفاده از این دو زیرسیستم، فعال بودن سیستم تولید سپیدار ضروری است. این یکپارچگی باعث سهولت در پیادهسازی قابلیتهای فوق و بهرهبرداری سریع در محیطهای عملیاتی خواهد بود.
افزوده شدن این دو محصول به سپیدار، امکان مدیریت سادهتر، دقیقتر و منعطفتر را برای واحدهای تولیدی فراهم میکند. اگر به دنبال افزایش کنترل، بهبود برنامهریزی و سرعتبخشی به پاسخگویی سفارشات مشتریان خود هستید، این زیرسیستمها میتوانند راهکاری حرفهای و مطمئن برای شما باشند.
شما می توانید جهت بهره مندی از دمو این دو زیر سیستم با نمایندگی سپید سیستم تهران به شماره 02191099150 تماس بگیرید و از اول مرداد ماه 1404 این محصول را خریداری نمایید.
دیدگاه خود را بنویسید